Tutaj to ty decydujesz o tym, co trafia na główną - im więcej plusów, tym większe szanse, że na glownej znajdzie się mem, który ci się podoba.
Tutaj to ty decydujesz o tym, co trafia na główną - im więcej plusów, tym większe szanse, że na glownej znajdzie się mem, który ci się podoba.
zalewanie naftą robi robotę, kiedy masz jakieś nagary na tłoku i zapieczone pierścienie. dobrze wykonane zmniejsza pobór oleju i przywraca kompresję, chociaż w przypadku kaszlaka słyszałem legendy o tym, co wychodziło z fabryki ;) tylko nie zapomnij odessać resztek przed odpaleniem
spokojnie, do czasu odpalenia to to zdąży ścieknąć :D
Wcześniej jak w piątek to nie nastąpi. Zobaczymy co sie okaże z rozrusznikiem i ile z tym bedzie zabawy
patemt na podnoszenie, ja robiłemz carisma tak ze dwa lewary na tył po jednym na strone i podnosisz po troche kazdy albo na dwie osoby, ciezar idzie na przód i masz podniesiony tył. podkładasz kopytka opuszczasz lewary i stoi. warto mimo wszystko zablokować koła zawsze coby sie nie działo nawet jak reczny stan igła
znaczy ja podnosiłem przód, ale rozumiesz o co chodzi, jak dobrze podniosłem mogłem cały wlazic nawet olej samemu zmienic ale co potem z tym gównem zrobić :(
właśnie jestem teraz na etapie szukania miejsca gdzie wypierdo.. to znzaczy gdzie zutylizuje olej. Kumpel mi nawet polecił jedną metodę ale ma ona pewną zasadniczą wadę a mianowicie trzeba za to zapłacić :(
jeśli chcesz ekonomicznie, dolewaj po pół litra na bak ropy do gulfa. jeśli wolisz, bardziej zwyczajnie, pszok powinien przyjąć bez opłaty, tylko są limity ilościowe na rok. z tego ogryzka żadnego limitu nie przekroczysz :)