Cytując klasyka "Jak srasz, tak spłukujesz"
Stare kalmoty były robione w stylu czego nie ma, to się nie zepsuje i ja to szanuje.
Oprócz tego przez "zapas materiałowy" i mniejsze wysilenie były bardziej odporne na głupotę i złe traktowanie
to to swoją drogą. jednakowoż, ostatnio widziałem poflotowe jakieś skody czy inne małe gówno, z silnikami 1.0, w wieku lat 3 albo 4 (nie pamiętam dokładnie), jeden z przebiegiem koło 750k, dwa z przebiegami powyżej 800k i były sprzedawane jako sprawne. olej pewnie tam był wymieniany co tydzień, ale co przejechały to przejechały
Ta akcja jest dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub zarejestruj, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji i możliwości naszego serwisu. Twoje konto umożliwi Ci pełne korzystanie z naszych usług i będzie Ci towarzyszyć w interakcji z naszą społecznością.
czego byś nie miał pod maską, jak dbasz - tak masz
Cytując klasyka "Jak srasz, tak spłukujesz"
Stare kalmoty były robione w stylu czego nie ma, to się nie zepsuje i ja to szanuje.
Oprócz tego przez "zapas materiałowy" i mniejsze wysilenie były bardziej odporne na głupotę i złe traktowanie
to to swoją drogą. jednakowoż, ostatnio widziałem poflotowe jakieś skody czy inne małe gówno, z silnikami 1.0, w wieku lat 3 albo 4 (nie pamiętam dokładnie), jeden z przebiegiem koło 750k, dwa z przebiegami powyżej 800k i były sprzedawane jako sprawne. olej pewnie tam był wymieniany co tydzień, ale co przejechały to przejechały
Tak, oczywiście, da się, ALE....... XD
to DPF w nowych autach tyle żyje?
Zawsze są dwa uda
Albo sie uda, albo się wytnie
Kurwa, chyba coś pojebałem w tłumaczeniu